Hozzászólás (1)

  • Tisztele Doktor Úr!57 éves vagyok.már 7 éve szenvedek a változokor tüneteivel.sok mindent kipróbáltam de nem használt semmi.Legutóbb a szekrendelőben felirták nekem a Ladybont,amitől nagyon jól érzem magam végre.viszont hormon gyógyszer és aggodalmaim vannak miatta.Szertnék átállni egy másik gyógyszerre ami nem tartalmaz hormont.A menodynet szertném kipróbálni.Kérdésem az lenne folyamatosan szedhetem -e vagy szünetet kell tartani.és ha ez mégsem használna visszaállhatok a ladybon újra szedésére?Kockázatos vagy nem!Válaszát előre köszönöm.Üdv.Katalin

Hozzászólás

Hozzászólását / kérdését saját néven, becenéven, választott néven és anonim is megteheti. Amennyiben saját nevén ír hozzászólást / tesz fel kérdést rovatunkban (orvos válaszol), hozzájárul neve, mint személyes adata kezeléséhez. Hozzájárulását bármikor visszavonhatja az office@foglaljorvost.hu címre írt e-mail-ben.